tiistai 28. heinäkuuta 2015

Kesäkuulumia

Hei taas pitkästä aikaa! Vähän yli kuukausi on kulunut viime tekstistä, mutta ei mulle oo tapahtunutkaan mitään mullistavan uutta vaihtovuoden kannalta. Eilen sain tietää et mulla on kolme host-perhettä, joista tiedän nyt ekan ja kolmannen. Molemmat vaikuttavat ihan äärettömän mukavilta! Ekassa perheessä mulla on äiti, isä, 12-vuotias pikkusisko, 92-vuotias mummo ja pupu. Vikaan perheeseen kuuluu äiti, sen avomies, pikkuveli 13v ja kissa Obelix (rakastuin nyt jo tohon kissaan, ihana nimi ♥)

Kauheesti pitäs tehdä ja valmistella ennen lähtöö Saksaan. 
Tykkään tehdä listoja joten tässä vähän taas listaa:

- tyhjentää huone
Mun pikkuveli muuttaa siihen ja meille tuleva vaihtari menee mun tulevaan huoneeseen, mikä kohta remontoidaan.

- tehdä rotary-pinssejä paaaljon
Rotary-vaihtareiden pitää tehdä itse tai tilata pinssejä, joita sitten vaihdetaan muiden vaihtareiden kanssa. Muilta saadut pinssit kiinnitetään Rotary-bleiseriin. Vuoden jälkeen se on (toivottavasti) täynnä pinssejä ja muistoja.

- pakata ja heittää kamaa pois
Eli siis vaihtoon pakkaaminen ja kaiken turhan kaman ja käyttämättömien vaatteiden pois myynti/anto.
(Tää tulee oleen mulle vaikeeta)

- järjestää läksiäiset

- nähdä kavereita

- kirjottaa vastauksia Saksaan
Oon kauhee laiskamato vastaamaan sähköposteihin. En saa koskaan aikaseks vastattua vaikka mulla oliskin aikaa, koska pitäs kirjottaa kaikki saksaks.

Ei tosta listasta tullukaan niin pitkä kun aattelin, mut silti tää homman määrä stressaa mua. Noh se on sen arvosta.

Vaikkei mulle oo kauheesti tapahtunutkaan vaihtovuoteen liittyviä asioita, mulla on ollut ehkä paras kesä ikinä! Oon tavannut uusia ihania ihmisiä ja nähny vanhoja rakkaita kamuja, olin Ruisrockissa ja samalla ekaa kertaa festareilla mahtavan seuran kera, ja muuten vaan matkustellu ympäri Suomee. On oikeesti tapahtunu niin paljon kivoja asioita et niitä ei voi ees luetella!

Mun lähtö Saksaan on ensimmäinen syyskuuta ja siihen on siis 35 päivää. Saksalla ei oo mitään alotusleiriä, koska eri puolilla maata alkaa eri aikaan koulut, joten kaikki Saksaan lähtevät vaihtarit lentää elo- ja syyskuun aikana uusille kotipaikoilleen.
Mun koulu alkaa 15. syyskuuta, joten mulla on tasan kaks viikkoo "vapaa aikaa" Saksassa. Pakko myöntää, odotan sitä ylimäärästä huomiota, mitä ainakin koulussa saa, heh. Katotaan perunko sanani parin kuukauden jälkeen.

Tässä veikee kuva kun oltiin lähdössä kaverilta kohti Ruisrockia.
   Seuraavaan kertaan ♡
Valma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti